Setki sposobów

W biznesie istnieją setki sposobów wpływania na rozmówcę i praktycznie wszystkie prowadzą do tego samego – przekonania swojego rozmówcy, że może skorzystać na zgodzeniu się na warunki zapisane w umowie. Nie można więc nie wykorzystać możliwości, jakie daje podstawowe zachowanie socjotechniczne jakże skutecznie w rozlicznych reklamach. Jeśli ludzie oglądają reklamy, w których znani sportowcy biją kolejne rekordy dlatego tylko, że użyli jakiegoś konkretnego antyperspirantu, to dość naturalnie tworzy się efekt przeniesienia, który każe przypuszczać takiemu widzowi, że po zastosowaniu podobnego antyperspirantu także zwykły szary człowiek nabierze nagle umiejętności profesjonalnego sportowca. W biznesie ważne nie jest wrażenie sprawności fizycznej, ale wysokich zarobków, życia w luksusie. Nikt nie podpisze umowy na miliardy z człowiekiem, który sam nie wygląda jak przynajmniej milioner. Dlatego ludzie z branży dbają o wygląd, chodzą na zbiegi poprawiające urodę i prowadzą zdrowy styl życia.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam! Jestem Księgowym z wieloletnim doświadczeniem, pisanie tego bloga to moja odskocznia od pracy. Zamieszczam tutaj informacje o biznesie i finansach, mam nadzieję, że moje artykuły przypadną Ci do gustu i będziesz stałym bywalcem na moim blogu.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.