Praca w mediach

Zdecydowana większość osób pracujących na co dzień w mediach musi wyjątkowo starannie podchodzić do swojego wyglądu. Tak samo jak pracownicy wielkich korporacji – ich sposób ubierania się, odpowiednio dopasowany do warunków pracy makijaż, to kwestie mające szalenie duży wpływ na całościowy odbiór firmy w oczach klienta. Pracownicy mogący zbyt odważnie eksponować swoje atrybuty fizyczne i protestować przeciwko formalnym ubraniom poprzez używanie kolorowych dodatków, mimo przestrzegania mody łamią liczne przyjęte za pewnik reguły postępowania w miejscu pracy. W mediach, gdzie pracownik występuje przed kamerą jego nienaganny ubiór praktycznie zawsze musi mieć formalny styl i musi korespondować do powagi zawodu, jakim jest prezenter informacji czy dziennikarz śledczy. Dlatego garnitury i krawaty to zdecydowanie dominujący motyw w mediach. Tak samo jest zresztą we wszystkich innych zawodach, gdzie robienie pozytywnego wrażenia jest kluczowe. Nie trzeba być specem, by wiedzieć że krawat natychmiast zmienia postrzeganie.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam! Jestem Księgowym z wieloletnim doświadczeniem, pisanie tego bloga to moja odskocznia od pracy. Zamieszczam tutaj informacje o biznesie i finansach, mam nadzieję, że moje artykuły przypadną Ci do gustu i będziesz stałym bywalcem na moim blogu.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.