Atrakcyjność fizyczna

Atrakcyjność fizyczna nigdy nie może stanowić pierwszego i ostatecznego wyznacznika czyjejś przydatności w biznesie. I chociaż prawo zabrania oceniania pracowników przez pryzmat jakiś określonych dyskryminujących wyznaczników jak płeć, wiara czy kolor skóry, nikt nie może wpływać na decyzje pracodawcy, który ma pełne prawo do samodzielnego wybrania najbardziej odpowiedniego kandydata na dane stanowisko. A ponieważ współczesny biznes opiera się na relacjach interpersonalnych i właściwa prezentacja atrybutów firmy jest o wiele ważniejsza od samego merytorycznego przekazu i raportów finansowych przedstawionych w postaci liczb, osoby mające tzw. urok osobisty, potrafiące ładnie się zaprezentować mają przewagę w staraniu się o pracę. Większość prezesów szukających asystentów mając przed sobą dwóch tak samo wykształconych kandydatów, z których jeden ma wyjątkową urodę i jest ubrany w nowoczesny a jednocześnie formalny styl a drugi mówi i wygląda nieciekawie, wybór bez wątpienia padnie na tego pierwszego.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam! Jestem Księgowym z wieloletnim doświadczeniem, pisanie tego bloga to moja odskocznia od pracy. Zamieszczam tutaj informacje o biznesie i finansach, mam nadzieję, że moje artykuły przypadną Ci do gustu i będziesz stałym bywalcem na moim blogu.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.