Największe chwyty marketingowe

W większości sklepach czy firmach jest menażer, który zajmuje się reklamą i marketingiem danej firmy. To w jego kompetencji zależy rozgłos i chęć zdobywania coraz to większej liczby osób. Najczęściej do wykonania tego zadania wykorzystuje się chwyty marketingowe. Jeżeli prowadzimy sklep odzieżowy i jakaś kolekcja ewidentnie nam nie schodzi to najczęściej możemy zobaczyć ją na wystawie. W ten sposób każdy kto koło niej przejdzie zobaczy to ubranie i skusi się chociaż na przymiarkę. Często jest też tak, że podnoszone są ceny towaru, który nie schodzi. Robi się to w celu pokazania ludziom, że ten towar jest naprawdę świetny. Niestety wychodzimy z założenia, że jeżeli cos dużo kosztuje tzn. że jest dobre. A to nie prawda. Sprzedawcy często też, na metkach wypisują słowo promocja i przeklejają ceny, gdy odkleimy tą z wierzchu to zauważymy, że cena jest wyższa lub taka sama i tak naprawdę żadnej promocji nie ma. Jest jeszcze wiele takich chwytów, o których często nie wiemy. Zanim cokolwiek kupisz dwa razy się zastanów czy nie przepłacasz.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam! Jestem Księgowym z wieloletnim doświadczeniem, pisanie tego bloga to moja odskocznia od pracy. Zamieszczam tutaj informacje o biznesie i finansach, mam nadzieję, że moje artykuły przypadną Ci do gustu i będziesz stałym bywalcem na moim blogu.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.